|

Dotazník spokojenosti zákazníků

Ohodnocení
Důvod nespokojenosti
1. Spokojenost se sortimentem nabízených výrobků
2. Spokojenost s kvalitou dodávaných výrobků
3. Spokojenost s pružností reakce na potřeby zákazníků
4. Spokojenost se včasností dodávek
5. Spokojenost se způsoby jednání obchodních zástupců
6. Spokojenost s odborností obchodních zástupců (technická podpora)
7. Spokojenost s přístupem výrobních manažerů k potřebám zákazníků
8. Spokojenost s nabídkou dopravy do míst spotřeby
9. Spokojenost s přístupem a výkony našich smluvních dopravců
10. Spokojenost s otvírací dobou
11. Spokojenost s přístupem pracovníků expedice
12. Spokojenost se způsobem a úrovní fakturace dodaného zboží
13. Spokojenost se způsobem inkasa a řešení pohledávek a závazků
14. Spokojenost s rozsahem informací na webových stránkách
15. Pozitiva EUROVIA Kamenolomy oproti konkurenci
16. Negativa EUROVIA Kamenolomy oproti konkurenci
17. Další podněty či připomínky ke zlepšení služeb a obchodní spolupráce
18. Za společnost
19. Zpracoval
20. Dne



  

Novinky

10.11.2017

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás tímto upozornit, že prodej kameniva na lomech a pískovnách bude pro rok 2017 ukončen k 15. prosinci. Prodej bude opět zahájen na většině našich provozoven dne 2. ledna 2018. Aktuální informace o otevírací době na přelomu roku 2017/18 sledujte na našich webových stránkách nebo se informujte u obchodního zástupce.

10.11.2017

Čtěte nabídku volných pracovních míst na listopad 2017.

27.1.2017

Zadali jsme zakázku „Odsávání linky kamenolomu Chornice“ ve věstníku VVZ pod číslem Z2017-001952 a na www.vhodne-uverejneni.cz.

Podporujeme Českou společnost ornitologickou Podporujeme
Českou společnost ornitologickou